با مدیریت تکنولوژی

با مدیریت تکنولوژی

خوشحالم که اینجا هستید. من بهداد ‌فره‌وهر هستم. (Behdad Farahvahar) کارشناسی ارشد مدیریت تکنولوژی MTM_Master in Technology Management -گرایش انتقال تکنولوژی Technology Transfer .

در این وبلاگ "با مدیریت تکنولوژی With MTM" با مطالب متنوعی در زمینه مدیریت و تکنولوژی پذیرای شما خواهم بود.

۰۵اسفند

رها در باد

«رها در باد» اولین آلبوم مستقل با صدای «محمود صالحی» به شمار می‌رود. آهنگساز این اثر «آرش احمدی نسب» بوده است. بدون شک در طول شنیدن این آلبوم با غافلگیری‌های جالبی مواجه خواهید شد. انتخاب ژانر این نیز آلبوم کار دشواری است. این اثر نه آنقدر از قوانین و فضای موسیقی ایرانی دور شده است که بشود آن را تلفیقی به شمار آورد و نه در پشت مرزهای سنت باقی مانده است. به عنوان مثال حضور گیتارباس، کنترباس و کاخن بخشی از این نوگرایی را نشان می‌دهد. در آلبوم پیش رو آهنگساز خیال و موسیقی را در هم آمیخته است.

این اثر شامل ۹ قطعه موسیقی با کلام و بی‌کلام روی اشعار مولانا، محمد رضا شفیعی کدکنی و نصرت رحمانی  است، توسط نشر موسیقی «نوفه»
با هنرنمایی آرش احمدی‌نسب نوازنده تار و سه‌تار، سیاوش احمدی‌نسب نوازنده کمانچه و ویولا، امین رحیمی نوازنده نی، مهربد یوسفی نوازنده عود، فرشید پاتینیان نوازنده کنترباس، سیروس مهاجری نوازنده گیتارباس، سهیل الله‌دادیان نوازنده تمبک و دف و آیدین شفایی نوازنده پرکاشن. 


فهرست آثار:

۱- ادوار

زمان ۴:۴۰


۲- خانه ام ابری ست

زمان ۶:۱۷


۳- آوای کولیان

زمان ۵:۲۲


۴- رها در باد

زمان ۶:۲۹


۵- در گلوی ماه - تکنوازی تار

زمان ۶:۲۴


۶- دو ترانه محلی مازندرانی

زمان ۶:۰۹


۷- زخمه بر زخم

زمان ۵:۳۰


۸- بگو به باران ببارد امشب

زمان ۴:۱۲


شنیدن آثار و دانلود (فروش)

۹۶/۱۲/۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی